Rodant per la vida

Avui començo una nova aventura!

Després de 5 anys d’escriure el blog sobre Embaràs Conscient, Part Natural i Suport a la Criança he decidit traspassar-lo i començar-ne un de nou: Jugant a Viure .
Un nou espai on poder seguir parlant de la meva passió, els meus fills i la meva maternitat, però també on poder compartir les altres passions, les idees, les emocions, la meva feina… el meu camí de vida.

Parlaré, per tant, de la meva experiència com a mare, de la meva intenció en la Criança Conscient; de la Reflexologia Podal, la teràpia Floral o el Desbloqueig de Xacres; de la meva passió per la fusta i per fer les joguines pels nostres infants…

Començo doncs, amb molta il·lusió, aquest nou projecte!

Responder

