Perquè votaré la CUP?

Aquest proper 25 de novembre jo no tinc cap dubte de qui votaré.

Fins ara m’era molt difícil triar algun dels partits que es presentaven a les autonòmiques ja que tot i poder estar d’acord amb alguna de les “promeses electorals” que feien, no m’arribava cap missatge, no me’ls creia. Cansada de sentir sempre la mateixa cantarella i veure com els partits es balancegen segons on bufa el vent, no em sentia gens representada per cap d’aquests polítics que el que més els agrada és jugar amb el poder i amb ser una cara pública.
Jo no estic gens a favor d’aquesta falsa democràcia que se’ns està imposant, de la vergonyosa corrupció de la que una vegada rera l’altre queden impunes els polítics, de la realitat masclista a la que inevitablement ens arrossega aquest capitalisme moribund.

Aquesta vegada, però, La Candidatura d’Unitat Popular si que em representa. Un partit del poble, que funciona per assemblea, que també somia amb un país independent, ecològicament sostenible, territorialment equilibrat i deslligat de les formes de dominació patriarcals.

No sé si des de dins aquest sistema on domina el feixisme, on no es permet la llibertat d’expressió, on s’extorsiona, es maltracta, s’humilia… hi haurà alguna cosa a fer per a poder fer realitat aquest canvi tant gran i tant necessari en el que crec profundament, però l’esperança és l’últim que es perd.

Que bé poder anar a les urnes sense cap dubte i amb la seguretat que es farà una bona feina en el meu nom!

Responder

